Roxo був анонсований у 2019 році в рамках співпраці з DEKA, виробником інвалідного візка iBot, який використовував кілька наборів коліс, щоб "ходити" вгору і вниз сходами і піднімати свого користувача з рівня сидіння на висоту очей.

Не пропустіть Ілон Маск представив прототип людиноподібного робота Optimus

Напередодні директор з трансформації FedEx Шрірам Крішнасам оголосив співробітникам, що розробка Roxo (частина внутрішнього проєкту під назвою DRIVE) припиняється.

Хоча робототехніка і автоматизація є ключовими стовпами нашої інноваційної стратегії, Roxo не відповідає необхідним короткостроковим вимогам проєкту DRIVE. Хоча ми завершуємо дослідження і розробки, Roxo служив цінній меті: швидко просунути наше розуміння і використання робототехніки,
– написав Крішнасам у внутрішній розсилці.

Застосування робота-кур'єра

Roxo був випробуваний у різних місцях, в тому числі у таких країнах, як:

  • США,
  • Об'єднані Арабські Емірати,
  • Японії.

FedEx заявила, що робот був розроблений для пересування в радіусі від п'яти до восьми кілометрів від місцевих центрів доставки, і раніше говорила, що його "найбільш просунутий період тестування" буде в 2021 році.

Amazon теж не буде використовувати роботів-кур'єрів

Закриття Roxo послідувало за новинами на початку жовтня про те, що Amazon також припиняє польові випробування свого робота-кур'єра Scout. Amazon заявила, що не зупиняє розробку робота повністю, а лише "зменшує масштаби програми". Компанія розповіла, що деякі аспекти програми "не відповідали потребам клієнтів", але не вдавалася в подробиці, чому.

Читайте на сайті Роботи доводять працівників до проблем із психічним здоров'ям – дослідження

Варто зазначити, що ринок роботів кур'єрів, хоч і не є дуже великим, але перспективним. Крім того, в обох випадках мовиться про припинення програм так званих кур'єрів "останньої милі". Наразі говорити про те, що в найближчому майбутньому такі роботи взагалі не застосовуватимуться для доставки, ще рано.