Що нового

По-перше, користувачі десктопного Chrome отримують нові пошукові пропозиції, які ґрунтуються на тому, що шукали інші користувачі. Браузер усе ще пам'ятатиме ваші останні запити й автоматично заповнюватиме відповідні пошукові пропозиції, але ви також побачите варіанти, створені користувачами, праворуч від звичайних пропозицій автозаповнення, на вкладці "Люди також шукають".

Дивіться також Google оголосив про безліч нових функцій для Android і Wear OS

Отримуйте пошукові пропозиції на основі того, що шукають інші
Отримуйте пошукові пропозиції на основі того, що шукають інші / Фото Google

По-друге, користувачі Chrome на iOS і Android тепер бачитимуть більше зображень, що супроводжують запропоновані пошукові запити. Раніше Chrome показував в адресному рядку лише ті зображення, які точно відповідали конкретному продукту, який ви шукали. Але що, якщо ви не плануєте щось конкретне, а потребуєте різноманітних прикладів, Chrome тепер "показуватиме корисні зображення для ширших категорій покупок і продуктів на основі простішого пошуку".

Більше зображень для запропонованих пошукових запитів
Більше зображень для запропонованих пошукових запитів / Фото Google

Нарешті найцікавішою серед усіх є можливість отримувати пошукові пропозиції навіть за поганого з’єднання. Chrome для iOS і Android отримує інструмент оптимізації, який дозволяє здійснювати пошук навіть тоді, коли ваш інтернет не в найкращому стані. Google не розкрив, як це працює, просто заявивши, що це пов'язано з "покращеними можливостями на пристрої". Компанія стверджує, що пошук продовжуватиме працювати і за "поганого" з'єднання, тому, ймовірно, певний рівень мережі все одно буде необхідним.

Окремі користувачі вже можуть спробувати ці оновлення на своїх пристроях.