При наявності відповідного військового спорядження лише одна людина може націлитись на літак на відстані трьох миль, використовуючи ракету теплового пошуку. І хоча це, як пише джерело, явище рідкісне, FedEx вважає за необхідне забезпечити цей додатковий засіб безпеки на своєму повітряному транспорті.

Цікаво Повний ефект присутності: що пропонують інноваційні новинки від Samsung

Для чого лазери на літаках FedEx

  • Реактивні літаки залишають в польоті за собою сильний тепловий слід, що є орієнтиром для ракет з тепловим наведенням.
  • Поряд з цим невелика швидкість і мала маневреність транспортних літаків перетворюють їх в ідеальну повітряну мішень.
  • Допомогти протидіяти вразливості літаків можуть спеціальні протиракетні лазери.
  • Будучи спрямованими на ракету, вони дезорієнтують її інфрачервону систему наведення.

У документі заявки, який "планується опублікувати у Федеральному реєстрі 18 січня", FedEx посилається на "кілька інцидентів за кордоном", коли "цивільні літаки були обстріляні переносними зенітно-ракетними комплексами", які майже неможливо виявити, враховуючи їх діапазон дії. Вони, безсумнівно, є серйозною загрозою при експлуатації літаків у деяких частинах світу.

Найбільшою проблемою в цьому питанні видання Gizmodo називає те, що стандарти проєктування літаків транспортної категорії не передбачали, що конструкція зможе проєктувати інфрачервону лазерну енергію за межі літака. У результаті система захисту вважається "новою або незвичайною конструктивною особливістю" і тому буде піддаватися кільком спеціальним правилам безпеки, з огляду на те, наскільки небезпечним може бути інтенсивне інфрачервоне світло для шкіри та очей людей у ​​літаку, на землі та на інших літаках.

Ці правила включатимуть:

  • можливість повністю вимкнути систему, коли літак знаходиться на землі, щоб запобігти ненавмисному спрацюванню,
  • наявність спеціальних конструкцій, які запобігатимуть випадковому використанню в польоті, захищаючи від пошкодження сам літак, екіпаж, пасажирів.
  • розширене маркування, етикетки, попередження і документацію для всіх – від обслуговуючого персоналу до наземного екіпажу та пілотів, попереджаючи їх про клас лазера та ризики, включаючи додаток до посібника з польоту, що пояснює повне використання системи.