Про це повідомляє 4pda.
Читайте також: Фанати PlayStation зрадіють: Sony влаштувала великий розпродаж
Поки всі захоплюються тим, що відбувається на екрані і згоряють від нетерпіння побачити все на власні очі, експерти вирішили оцінити, якими засобами Rockstar зуміла домогтися таких значних результатів. Звичайно, про остаточні висновки поки рано говорити, але команда Digital Foundry впевнена: рівню виконання і деталізації відкритого світу новинки можуть позаздрити багато тайтлів.
Скріншот з гри Red Dead Redemption 2
Обидва випущених трейлера, вважають журналісти, підкреслюють одну з головних особливостей движка: розробники приділили багато уваги об'ємним променям. Цей ефект грає величезну роль у формуванні загальної естетики: реалістичне освітлення створює особливу атмосферу, і у відкритих локаціях, де є природне освітлення, Red Dead Redemption 2 виглядає особливо вражаюче.
Скріншот з гри Red Dead Redemption 2
Крім того, Rockstar вдалося позбутися від проблем, характерних для масштабних відкритих світів: наприклад, в RDR 2 немає різкої зміни текстур в міру наближення до об'єктів, а предмети не з'являються з нізвідки. Цього, можливо, домоглися за допомогою ретельно підібраних сцен, проте автори вестерна явно зададуть високу планку для всієї індустрії.
Огляд гри Red Dead Redemption 2 – дивіться відео
Rockstar виконала неймовірну роботу з поліпшення RAGE. Движок і раніше показував хороші результати в Grand Theft Auto і оригінальній Red Dead Redemption, але в новинці, схоже, вдалося показати хід часу не тільки в межах одного дня, але і в рамках декількох місяців або навіть років. Система освітлення також демонструє помітний стрибок у порівнянні з GTA V. Текстури взаємодіють зі світлом в кожній сцені, шкіра, метали і тваринний хутро виглядають майже як в реальному житті.
Читайте також: Новий геймплейний трейлер гри Red Dead Redemption 2 з'явився в мережі
Найцікавішою частиною другого ролика, безумовно, стала демонстрація виду від першої особи. Творцям Red Dead Redemption 2 вдалося домогтися високого рівня анімації, і у них, судячи з усього, вийшло зберегти її якість не тільки в режимі від третьої особи.
Для виробництва нової гри Rockstar взяла велику перерву, і це явно пішло їй на користь, вважає редакція Eurogamer: на розробку екшену виділили рівно стільки часу, грошей і ресурсів, скільки потрібно на створення чогось вражаючого.
Відзначимо, реліз Red Dead Redemption 2 запланований на 26 жовтня 2018 року. Гра вийде на PlayStation 4 та Xbox One.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно