Як це працюватиме

Користувачі все ще бачитимуть політичний контент від акаунтів, на які вони самі підписалися. Проте алгоритми більше не будуть "проактивно посилювати" такі пости й не покажуть вам рекомендовані політичні дописи від сторінок, за якими ви не стежите.

Дивіться також Дочекалися: Bluesky відкривається для всіх, скасовуючи запрошення

Зміни, які будуть впроваджені "протягом наступних кількох тижнів" і працюватимуть у стрічках обох соцмереж, а також розділах Reels і Explore в Instagram.

Адам Моссері не уточнив, як саме Meta визначатиме, що є "політичним", а що ні. Представник Meta сказав, що це будуть теми, пов'язані з виборами, а також соціальні питання.

За нашим визначенням, політичний контент — це контент, який, ймовірно, стосується тем, пов'язаних з урядом або виборами. Наприклад, пости про закони, вибори або соціальні теми. Ці глобальні питання є складними і динамічними, а це означає, що це визначення буде розвиватися, оскільки ми продовжуємо взаємодіяти з людьми і спільнотами, які використовують наші платформи, а також із зовнішніми експертами, щоб удосконалити наш підхід,
– сказав представник Meta.

Хоча за замовчуванням компанія обмежить політичний контент, ви зможете самостійно повернути рекомендації до колишнього вигляду в налаштуваннях. "Наша мета — зберегти можливість для людей обирати, як взаємодіяти з політичним контентом, поважаючи при цьому апетит кожної людини до нього", – сказав Моссері.

Тож варто очікувати окремий пункт у розділі Налаштування, який вмикатиме й вимикатиме політичні теми. Ось, як це виглядатиме:

Інтерфейс
Інтерфейс нової функції / Фото Meta

Meta вже давно намагається перешкодити користувачам обговорювати теми, які вона вважає потенційно проблематичними. У 2022 році Facebook заявив, що політичний контент складає лише 3 відсотки від усього, що бачать користувачі у США в своїх стрічках. Компанія прагне до того, щоб її соцмережі лишалися стерильними, блокуючи "потенційно чутливі" теми й таким чином залишаючи користувачам можливість обговорювати лише позитивні моменти їхнього життя. При цьому розробники останніми роками скаржаться на зменшення активності аудиторії.