Провал

Згідно з лютневим документом виробника, з усієї кількості Ray-Ban Stories, придбаних із моменту виходу у вересні 2021 року, активно використовуються споживачами менше 10 відсотків. Хоча з моменту випуску до лютого 2023 року було продано 300 000 розумних окулярів, зафіксовано лише близько 27 000 активних щомісячних користувачів.

Дивіться також На ринку з'явився новий бренд електроніки від компанії Nothing: що випустять першим

Серед основних причин слабкого використання пристрою називають проблеми з підключенням, а також нестабільну роботу деяких функцій. Сюди додається погана автономність, неможливість імпортувати мультимедіа з пристроїв, проблеми зі звуком і голосовими командами.

Компанія при цьому планує "краще зрозуміти, чому користувачі перестають користуватися своїми окулярами" і хоче зберегти залученість за допомогою впровадження нових функцій.

Плани на майбутнє

Попри незадовільні показники, Meta планує випустити друге покоління Ray-Ban Stories або восени, або наступної весни, стверджують джерела The Wall Street Journal, знайомі з цим питанням. Повідомляється, що у нової версії Ray-Ban Stories, як і у поточної, не буде функцій доповненої реальності. У компанії розглядають Ray-Ban Stories як попередника окулярів доповненої реальності, які передбачається випустити в недалекому майбутньому.

За даними джерел, наступна версія Ray-Ban Stories отримає збільшену тривалість автономної роботи та вдосконалені камери, а також матиме більше варіантів оправ Ray-Ban (зараз вони доступні з трьома варіантами оправ).

Компанія поставила завдання досягти позначки з продажу в розмірі 478 000 одиниць Ray-Ban Stories з моменту виходу пристрою.