Новий бренд

Виступаючи під час останнього оновлення спільноти компанії, генеральний директор Nothing Карл Пей сказав, що новий бренд "CMF by Nothing" має на меті запропонувати "новий асортимент продуктів, які роблять кращий дизайн більш доступним".

Дивіться також Nothing Phone (2) представили офіційно: сяючий дизайн, сучасний процесор та вища ціна

Першою парою продуктів під цим брендом стануть нові навушники та "розумний" годинник. Обидві новинки з'являться пізніше цього року, а більш детальну інформацію про них обіцяють повідомити в найближчі місяці. Чи випускатимуть смартфони, неясно.

"CMF", очевидно, розшифровується як "Color, Material, and Finish" ("Колір, матеріал і довершеність"), що відсилає до однойменної філософії дизайну. У той час як основний бренд Nothing зосередиться на "дизайнерських інноваціях", які є "преміальними" й використовують "новітні технології", Пей каже, що CMF by Nothing буде відрізнятися "чистим дизайном", який є "доступним" і пропонує "якість, якій довіряють".

Тобто компанія використає традиційний у технологіях хід, коли інновації спочатку з'являються у флагманських пристроях, а через кілька років поступово переходять до бюджетних моделей.

CMF by Nothing управляється окремою командою всередині Nothing, "щоб не відвертати увагу від основних продуктів". Пей має досвід запуску доступних суббрендів у рамках існуючих технологічних компаній. Одним з останніх великих проєктів, над яким він працював ще в OnePlus, був запуск суббренду Nord, асортимент якого відтоді розширився до кількох телефонів, навушників і годинника.