Про це пише prostotech.com.
Як відомо, Samsung припинила випускати OLED-телевізори і почала продавати телевізори QLED. При цьому компанія LG, яка вклала значні інвестиції у технологію OLED для телевізорів, почала отримувати результат. Тож LG отримала перевагу на ринку преміум-ТБ. Samsung, схоже, відчуває конкуренцію з боку телевізорів LG з OLED і тепер вдається до антиреклами.
Читайте також: Скільки коштують нові телевізори QLED від Samsung: в компанії оприлюднили ціни
При цьому LG Electronics в Таїланді та Малайзії вже відправила офіційне повідомлення партнерам Samsung, щоб зупинити цю рекламну кампанію.
Зокрема, в LG обурились оголошення від Samsung, в якому перераховані переваги телевізорів QLED, стверджуючи, що вони не мають опіків, на відміну від OLED-телевізорів. У рекламі також показані деякі фотографії OLED-телевізорів зі згорілими екранами.
При цьому в Samsung відмовилися зняти рекламу, заявивши, що вони просто намагаються інформувати клієнтів про проблеми OLED TV.
Реклама QLED.-телевізорів від Samsung