Минулими вихідними з YouTube були видалені майбутні трансляції запуску Starlink Group 6-12, приземлення екіпажу Crew-6 і місії ротації астронавтів на МКС у рамках програми комерційних польотів NASA, що виконується SpaceX. Перед цим компанія показала розстиковку й відліт з МКС корабля Crew-6, а також запуск супутників власної розробки для Агентства космічного розвитку як на X, так і на YouTube. Тому видалення анонсів було несподіваним.
Дивіться також Мертві душі: маже половина підписників Ілона Маска є ботами або мертвими сторінками
SpaceX тікає з соцмереж
З моменту придбання соцмережі Ілоном Маском він поступово нарощував репресії проти конкуруючих соцмереж: блокував і сповільнював посилання на них, видаляв їхні облікові записи, переносив сторінки інших своїх компаній в Twitter/X тощо. Він також оголосив, що впровадить кілька функцій, які є в інших сервісах – наприклад, схожі на TikTok відео. Тим самим глава компанії хоче перетягнути більше користувачів до оновленого сервісу, запропонувавши всі найпопулярніші можливості на одній платформі.
Перенесення присутності SpaceX до X можна сприймати як своєрідний PR-хід, адже користувачам, які цікавляться космічною тематикою і слідкують за запусками, тепер доведеться реєструватись у соцмережі, якщо вони хочуть і надалі бути в курсі подій. Тобто Ілон вирішує заманити людей ексклюзивністю. Усе зайшло настільки далеко, що за кілька днів до першого льотного випробування космічного корабля Starship у квітні Маск видалив навіть акаунт з фотографіями на Flickr. Не виключено, що подібне чекає й на інші компанії Маска.
Що ж робити, якщо ви не хочете реєструватися в X? Частину місій компанії все ж можна буде побачити на YouTube через інший канал. Річ у тім, що деякі з них проводяться спільно з NASA, а всі свої проєкти агентство транслює через NASA TV на YouTube, Facebook і вебсайті агентства. Але індивідуальні запуски, ймовірно, все ж доведеться дивитися в X, якщо прямі трансляції після повноцінного запуску для всіх будуть недоступні без реєстрації.