Джерело: The New York Times
У Revue працюють всього шість людей. З моменту заснування у 2015 році компанія змогла залучити тільки 400 тисяч євро.
Цікаво Додаток Pinterest запустив Історії, як в Instagram: чим вони особливі
Для чого твіттеру нова компанія
Сервіс дозволяє авторам безкоштовно відправляти розсилки 50 підписникам. З платною версією кількість зростає до 40 тисяч.
За свої послуги Revue бере комісію в розмірі 6 відсотків від доходів. Twitter планує знизити комісію до 5 відсотків, а також зробити функції Revue Pro безкоштовними для всіх облікових записів платформи, тим самим залучивши більше користувачів.
У 2017 році керівництво Twitter обговорювало введення платної підписки для брендів, новинних видань та інших користувачів. До листопада 2020 велись переговори про покупку прямого конкурента Revue, компанії Substack. Однак в останній, як вказує The New York Times, відмовились від пропозиції Twitter.