Серед численних фотографій різноманітних куточків Всесвіту ми вирішили відібрати чотири найкращих, на наш погляд, фотографії зроблених УОО.

Цікаво Телескоп Gaia знайшов поблизу скупчення Гіад два приливних хвости

Найкрасивіші туманності у Всесвіті

Українська орбітальна обсерваторія зафіксувала визнані астрономами з усього світу, найкрасивіші туманності з тих, які досі відкривало людство.

• Туманність Cotton Candy

Туманніясть Cotton Candy (Цукрова вата) вперше була зафіксована обсерваторією практично одразу ж після виведення на орбіту у 1991 році.

Cotton Candy
Туманність Cotton Candy / Фото УОО

• Туманність Borscht

Зроблене у березні 1992 року фото загадкової туманності своїм виглядом нагадує українську національну страву Борщ, саме тому об'єкт і отримав таку назву. Фото туманності справді заворожує.

Туманність Борщ
Туманність Borscht зафіксована Ультравеликою орбітальною обсерваторією / Фото УОО

• Туманність Bubble

Наступна туманність була зафіксована у 2001 році. Космічний об'єкт отримав назву "Бульбашка", а розташований він у сузір'ї Бобра і заворожує своєю красою не менше ніж попередня туманність.

Туманність Bubble
Туманність Bubble / Фото УОО

Фото Сонця

Однак, Ультравелика орбітальна обсерваторія фотографує не лишевіддалені туманності. Встановлений на борту станції інструмент FOOL (Focal Orbital Open Lens фокусна орбітальна відкрита лінза) нещодавно зафіксувала одну з найдетальніших фотографій нашої зірки – Сонця.

Фото Сонця
Фото Сонця зроблене інструментом FOOL / Фото УОО

Додамо, що Ультравелика орбітальна обсерваторія зробила чималий внесок у дослідженні космосу протягом 30 років існування і досі продовжуєвідкривати нові структури. Завдяки їй було зроблено десятки важливих відкриттів, які допомогли підтвердити уявлення вчених про будову та процеси, які відбуваються у різноманітних космічних об'єктах.