Також компанія планує посилити напрямок онлайн-продажів та сфери діджитал загалом. Такий підхід є частиною кліматичного плану, для зменшення вуглецевого сліду від кожного авто.

Цікаво General Motors випускатиме електромобілі для доставки вантажів під брендом BrightDrop

Причина

Як пояснили у компанії, замість інвестицій у сегмент бізнесу, що зменшується, Volvo Cars вирішила інвестувати в майбутнє: електрифікацію та діджиталізацію.

У минулому році Volvo випустила свій перший повністю електричний автомобіль XC40 Recharge. Наразі вона представляє другий електромобіль – нову модель 40-ї серії.

При цьому вже у найближчі роки компанія випустить додаткові електричні моделі. У планах: до 2025 року 50% глобальних продажів складатимуть електрокари, а решту – гібриди. А вже до 2030 року кожен автомобіль, який продає Volvo Cars, повинен бути повністю електричним.

У автомобілів із ДВЗ немає довгострокового майбутнього, – заявив Генрік Грін, головний директор із технологій.