Як це працює
Blend – це інструмент, який формує спільну стрічку Reels на основі суміші ваших рекомендацій і рекомендацій ваших друзів. Ця стрічка запускається в особистих чи групових чатах у Direct і доступна лише за запрошенням. Щойно хтось приймає інвайт, Instagram автоматично створює персоналізовану стрічку, яка щоденно оновлюється та містить ролики, підібрані для кожного учасника чату, повідомляє 24 Канал з посиланням на TechCrunch.
Дивіться також Instagram тестує заблоковані публікації, які відкриваються за допомогою секретного коду
Прокручуючи стрічку Blend, ви можете побачити, для кого призначене кожне продемонстроване відео. Це дозволяє краще розуміти, які ролики Instagram пропонує вашим друзям, а також відкривати для себе нові формати контенту. Якщо хтось у чаті відреагує на ролик, Instagram надсилає сповіщення – тож перегляд легко може перерости у живе спілкування.
Blend приносить новий соціальний елемент до перегляду Reels – те, чого Instagram давно бракувало через перенасичення рекламою та інфлюенс-контентом. Це спроба повернути платформі атмосферу обміну моментами з друзями. За задумом Meta, нова функція має заохотити користувачів проводити більше часу в застосунку, переглядаючи контент не на самоті, а разом з близькими.
Blend не з'явився зненацька: ще понад рік тому його тестували у вигляді внутрішнього прототипу, а навесні 2024 року про розробку писали деякі ЗМІ. Тепер функція стає доступною для всіх користувачів.
Як виглядає функція Blend / Фото Meta
Як скористатися
Щоб створити Blend, потрібно відкрити особистий або груповий чат у Direct, натиснути на нову іконку Blend у верхній частині екрана й надіслати запрошення. Стрічка запускається автоматично, щойно хтось із учасників приєднується. Переглянути її можна прямо в DM, натиснувши на відповідну іконку.
Blend уже порівнюють із однойменною функцією в Spotify, де користувачі можуть об'єднувати музичні смаки в один динамічний плейлист. Так само й тут – ваша стрічка Reels у Blend постійно оновлюється, враховуючи вподобання всіх учасників.