Про це повідомляє Tech Crunch.
Читайте також: Google Translate використають для перекладу "Вікіпедії": деталі
Співробітники Facebook вважають, що з 2016 року платформа стала для політиків та їх опонентів засобом для розповсюдження фейкових новин та іншої пропаганди. Варто відзначити, що нові жорсткіші правила стосуються не лише України, але й країн ЄС, Індії та Нігерії.
Директор Facebook з глобальної політики та охоплення Кеті Харбат відзначила, що нові правила запрацюють в Україні вже в лютому, оскільки голосування за президента країни запланували на 31 березня.
Окрім того, Харбат зауважила, що до кінця червня Facebook планує застосувати інструменти моніторингу політичної реклами для платформи у всіх країнах світу.
Нашою метою було досягти глобального рішення. Аби досягти кінцевої цілі у червні, перед нами стояло завдання прослідкувати за різними виборами у різних країнах. На нашу думку, це цілком можливо зробити,
– підкреслила Кеті Харбат.
Нагадаємо, посилення правил розповсюдження політичної реклами на Facebook розпочалося після скандалу з Cambridge Analytica, яка працювала на Дональда Трампа на виборах в США 2016 року і неправомірно отримала доступ до особистої інформації 87 мільйонів користувачів Facebook. Після цього соціальна мережа Facebook створила спеціальний відділ для боротьби з втручанням у вибори, метою якого є запобігання поширенню неправдивої інформації.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно