Жінка опублікувала про це серію відео на своїй сторінці в TikTok. Вони зібрали по сотні тисяч переглядів, пише Закордон 24.
Дивіться також "Наша пісня гарна й нова": Ryanair запроваджує нові правила для пасажирів – стосуються посадки
Дивні прохання від пасажирів літаків
Зокрема бортпровідниці доводилось чути наступне:
- "Швидше можна летіти? На інший рейс не встигаю."
- "Дівчино, можна зробити тихіше цей шум?"
- "Де тут медпункт?"
- Під час польоту в небі: "Чому ми стоїмо, чому не летимо? Картинка у вікні не змінюється."
- Сімейна пара після сварки: "Скажіть пілотам, хай розвернуть літак і висадять мене в Борисполі, не хочу летіти з чоловіком."
- "Спустіться в багажний відсік і подайте мені валізу, в мене там балончик від астми."
Також, за словами Людмили, деякі пасажири казали їй під час польоту, що їм "треба вийти". Крім цього, вона пригадала випадок, як один із пасажирів запитав у неї, як відкривається вікно, бо він хоче покурити.
Бували й такі, які скаржилися на те, що дує з вікна й питали, де у літаку вагон-ресторан.
Часом були зовсім дивні претензії. Зокрема один із мандрівників заявив бортпровідниці: "Тільки ваша авіакомпанія літає дешевими авіадорогами, тому тільки у вас турбулентність".
Стюардеса зауважила, що усе це – реальні прохання та зауваження, які вона чула особисто. У коментарях інші працівники авіації писали, що теж стикалися з подібним.
Аеропорт, залізничний вокзал, гамірна міська площа чи морське узбережжя – де б ви не опинилися, з додатком для переказу коштів TransferGo кожен може матеріально підтримати своїх рідних та близьких у будь-якій точці планети. Вам знадобиться лише телефон та інтернет-з'єднання.