Як заявили в Twitter, таке рішення ухвалили на основі розслідування про вплив телеканалу на президентські вибори в США.
За даними компанії, телеканал розміщував оплачувану Росією рекламу, метою якої було втручання у вибори. Twitter зазначив, що підтвердив цю інформацію, провівши внутрішнє розслідування.
Читайте також: Twitter передав уряду США важливі дані, пов'язані з Росією
Також компанія передасть 1,9 мільйона доларів, які отримали від рекламного співробітництва з RT і Sputnik, починаючи з 2011 року, на благодійність. Близько 274 тисяч доларів Twitter отримав від двох російських ЗМІ в 2016 році.
Це було непросте рішення, але ми прийняли його, щоб і далі бути чесними, надаючи послуги нашим користувачам,
– Twitter
У Russia Today опублікували статтю про те, що Twitter сам запропонувати рекламну кампанію. І що ніяких законів телеканал не порушував.