Окрім цього, компанія припинила рекламну кампанію з просування освіжувача у всіх країнах, на ринках яких продукція представлена.

Про це повідомили "Комсомольській правді в Україні" в українському представництві компанії Henkel.

"Таким чином компанія відреагувала на прохання споживачів. Колірна гама стікерів Bref Duo Stripes викликала неоднозначну реакцію серед українських інтернет-користувачів. У деяких з них поєднання синього і лимонно-жовтого кольору викликало асоціацію не з чистотою водою і свіжістю цитрусових, як було задумано компанією, а з кольорами національного прапора України", - зазначили в прес-службі компанії.

У Henkel стверджують, що стікер, в дизайні якого використані вказані кольори, ніяк "не пов'язаний з державною символікою та ніякого смислового навантаження, крім асоціації з конкретними ароматами, не несе".

"Продукція лінії Bref Duo Stripes була створена і протестована в Європі відповідно до переваг споживачів, виявленими в результаті спеціальних досліджень. Синій колір символізує воду і гігієну, а жовтий колір - лимонний аромат, такі кольори найчастіше вживаються для даного виду продукції", - розповідають у прес-службі українського представництва компанії.

"Ми поважаємо національні почуття наших споживачів, і тому прийняли відповідні кроки щодо негайного припинення поширення продукту в такому колірному дизайні у всіх країнах. Ми також припинили трансляцію реклами по телевізору. Ми приносимо свої вибачення за те, що наша продукція могла викликати негативну реакцію в Україні", - зазначили у Henkel.

Нагадаємо, в інтернеті з'явилася реклама, де компанія Henkel пропонує росіянам освіжити повітря в туалеті з допомогою стікера у вигляді українського прапору, який наклеюється на стінку унітазу.