Таку думку висловив доктор філологічних наук, професор Георгій Почепцов, пише DT.UA.
Він розповів, що за статистикою 43% користувачів дивляться в свої смартфони вже через п'ять хвилин після пробудження. 10% користувачів смартфонів звертаються до них 5427 раз на день. Середній користувач 2617 раз намагається побачити щось нове.
Читайте також: Інформаційна безпека України: блогери в гібридній війні
Експерт вважає, що у людей виник новий тип залежності, що називається FOMO – fear of missing out. Вона полягає в боязні не знати того, що знають інші.
"Однотипні процеси є і в Фейсбуці. Людина стежить за лайками під своїми постами, оскільки кожен чужий лайк несе позитив, причому і самі лайки були придумані, щоб розкріпачити емоції тих, хто їх ставить. А потім інформація про людину продається і купується, оскільки бізнес і політтехнологи навчилися її використовувати", – додав експерт.