Нова концепція передбачає зменшення кількості шкіл та запровадження інклюзивної освіти, коли діти з особливими потребами вчаться у звичайних класах. Також більше уваги приділятимуть вивченню іноземних мов та інтерактивним заняттям.
Ми не хочемо перевантажених навчальних програм, ми не хочемо засмиканого вчителя, у якого щоуроку є нова тема і так само у дітей. Не хочемо заскладних підручників, навчальних планів. Із цим простіше. Ми хочемо разом з тим прокласти у цій концепції паралельну дорогу до класно-урочної системи, – каже заступник міністра освіти і науки Павло Полянський.
Діти люблять навчатись через реалії: ігровими, якщо це для молодших школярів, школярів середнього віку треба зацікавити – це не мають бути лекційні форми. А на старшому етапі це має бути орієнтація на їхнє майбутнє, на їхній майбутній вибір. І підручники мають бути на це зорієнтовані, – вважає експерт з питань освіти Оксана Овчарук.