Про це у своєму блозі повідомив перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко. Він додав, що проєктні організації мають працювати в умовах мінімальної бюрократії.

До теми На Харківщині вже сплановано аварійні ремонти на дорогах "Великого будівництва", – Кубраков

За словами Івка, агентство разом із командою "Прозорро" розробляє законодавчий пакет, який пришвидшить тендерні процедури зі збереженням відкритості та доступності для вітчизняних і іноземних компаній. Також Івко підкреслив, що Укравтодор планує завершити перехід на європейську систему ціноутворення.

Ще до війни ми почали цю масштабну реформу, і її завершення дозволить нарешті створити умови, за яких бізнес буде зацікавлений у використанні сучасних технологій, техніки та матеріалів,
– сказав він.

Позитивний вплив на вартість та конкуренцію

Перший заступник голови Укравтодору переконаний, що такий крок позитивно вплине на вартість дорожніх робіт, а також якісно посилить конкуренцію в галузі.

Ціноутворення у сфері будівництва доріг довгий час будувалось на неефективній радянській системі – так званому ресурсному методі. Післявоєнна відбудова України не може бути загальмована стосами папірців про людиногодини,
– наголосив він.

Андрій Івко також розповів, що на сьогодні понад 600 кілометрів доріг та вулиць різних форм власності Київщини, Чернігівщини та Сумщини прибрані. В тому числі 234 кілометри вулиць найбільш постраждалих населених пунктів Київщини: Бучі, Ірпеня, Гостомеля, Бородянки та Ворзеля. Ще понад 100 кілометрів доріг очистили у підконтрольних Україні районах Харківщини.

Нагадаємо, заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко під час засідання Конгресу місцевих та регіональних влад повідомив, що ОП разом із місцевою владою сформували 14 кластерів інфраструктури в кожній області, що потребують відновлення чи модернізації, серед яких і дорожня інфраструктура.

Вас може зацікавити, скільки ракет залишилося у Росії за словами Маляр: відео