Про це в ефірі 24 Каналу заявив історик, військовослужбовець ЗСУ та автор петиції Юрій Гудименко. На його думку, є два шляхи розвитку даної ініціативи.

До теми Ляпас Балтійському флоту в Фінській затоці: як Естонія завдає Путіну пекельних принижень.

"Якщо ми перейдемо до логіки, що це перший і останній крок на нашому шляху, то ефект буде значний, адже компанії, що працюють в Росії багато втратять на нашому ринку. За моїми підрахунками, в залежності від позиції, це від 30% до 90% прибутку", – повідомив Гудименко.

Але, за словами автора петиції, петиція може бути першим кроком на дуже важкому шляху, який має поставити всі іноземні компанії перед вибором – чи вони працюють з Росією й далі, чи вони працюють з усією іншою цивілізованою частиною світу. Після 8-9 місяців можна буде побачити, чи дає дана стратегія свої плоди.

Жодного шансу для обману

Військовий вважає, що логіка петиції дуже проста – щоб відповідною інформацією про бренд маркувався і сам продукт, і полиці, на яких він продається в магазині. Це потрібно для того, щоб у продавця не було жодного шансу обійти законодавство, а покупець отримував повну інформацію.

Покупцю в сучасній Україні важливо не лише те, з чого цей товар зроблено, а і те, чи допомагає він своєю покупкою нищити свою власну країну,
– вважає військовослужбовець ЗСУ.

Герої з ДСНС працюють під обстрілами: дивитися відео

Злочинна співпраця

Юрій Гудименко впевнений, що варто розглядати цю історію, як стратегію, тому що він не хоче, щоб в Росії залишалося щось від цивілізації.

"Я впевнений, що ми маємо надати росіянам шанс жити згідно з нормами та принципів, які їм подобаються – з лаптями, балалайками, ведмедями, але без Pepsi, Nike, Adidas, мила, нормальної води і всього, що дає нам всесвітня культура", – поділився автор петиції.

Військовий розповів, що міжнародні компанії, які працюють в Росії, не тільки платять податки, які потім йдуть на російську армію. Вони вимушені згідно з російським законодавством і внутрішнім принципам мобілізувати власних працівників.

Компанії, які зараз працюють в Росії, повинні глибоко співпрацювати з цим терористичним режимом,
– пояснив Гудименко.

Міжнародний розвиток

Військовий хотів би, щоб на міжнародному ринку ініціатива розвивалася двома шляхами. Перший – щоб самі споживачі відмовлялися від покупок у брендів, які працюють в Росії. Другий – щоб тиск йшов зверху через можливі санкції.

"Тут ми маємо співпрацювати через НАЗК з іноземними урядами, які створюють санкційні списки. І я впевнений, що ми можемо цього добитися, якщо буде злагоджена співпраця громадянського суспільства і української влади", – запевнив військовий ЗСУ,

Слово за урядом

За словами автора, протягом 10 днів Офіс президента має відповісти на петицію і запропонувати наступні кроки. Скоріше за все, її передадуть до Кабінету міністрів.

Знадобиться наша спільна допомога у тому, щоб сформувати правильний шлях для іноземних брендів. А правильний шлях нам давно відомий – за російським воєнним кораблем,
– підсумував Юрій Гудименко.

Економічний тиск на Росію: важливі новини

  • Головний консультант Національного інституту стратегічних досліджень Іван Ус вважає, що теорія санкційної політики проти Росії полягає в тому, що завжди щось повинне лишатися, аби постійно нарощувати кількість заборон. Всі ці санкції – це тактика сотень чи тисяч малих порізів. Вони дають натяк тим бізнесменам, які все ще планують заробити грошей на Росії, що у цієї економіки немає майбутнього.
  • Перша віцепрем'єрка – міністерка економіки Юлія Свириденко заявила, що цього року обвал прибутку від російського експорту нафти та газу може статися на мінус 50%.
  • Згідно з Bloomberg Economics, якщо російську нафту будуть продавати в середньому на рівні 50 доларів за барель, то у Кремля буде достатньо коштів, аби покрити свій дефіцит протягом наступних трьох років. Водночас в інвестиційній компанії Citigroup вважають, що запаси держави-агресорки вичерпаються через 2,5 роки з ціною російської марки нафти Urals на такому рівні.