Тепер мешканці багатоквартирних будинків можуть сплачувати лише за фактично спожиті послуги, а також не платити або платити зі знижкою за неякісні послуги. Маються на увазі неякісне прибирання будинку та прибудинкової території, а також роботу ліфта.

Читайте також: "Нафтогаз" знизить ціни на газ: за червень вже прийдуть нові платіжки

Для перевірки якості послуг залучатимуть управителів багатоквартирних будинків, які повинні перевірити скаргу мешканців і скласти акт.

Що передбачає рішення уряду щодо ненадання послуги або неякісного управління багатоквартирним будинком?

  • Визначаються умови та терміни здійснення перерахунку вартості управителем. Тобто перерахунок грошей може бути за ініціативою управителя або якщо він задовільнить вимоги, викладені в акті-претензії споживача;
  • Постанова Кабміну визначає вимоги для підтвердження обсягу наданої послуги та витрат, які поніс управитель;
  • Постанова встановлює особливості перерахунку за технічне обслуговування і енергопостачання ліфтів, а також утримання, обслуговування і поточний ремонт внутрішньобудинкових систем;
  • Визначаються умови, за яких перерахунок не проводиться;
  • Встановлюються вимоги, що управитель повинен інформувати споживачів про проведення перерахунку.