Перехоплення літаків проходило в період з 29 березня до 4 квітня. Російська авіація у більшості випадків не використовувала бортовий транспондер, не підтримувала радіозв'язок з регіональним центром управління повітряним рухом. Ба більше, плани на рейси не були попередньо складеними.
Нещодавно Росія біля кордону з Україною підняла в небо військову авіацію: відео
Які літаки піймали винищувачі НАТО
29 березня винищувальні літаки, які проводили Місію поліції НАТО в країнах Балтії, перехопили один літак Іл-38 і два літаки СУ-27.
- Іл-38 летів з материкової частини Росії в область над Балтійським морем, а потім повернувся на материкову частину Росії.
- Обидва СУ-27 летіли з Калінінграда і повернулися до Калінінграда.
30 березня винищувачі НАТО перехопили один Іл-20, що летів з материкової частини Росії до Калінінграда.
31 березня перехопили:
- один Іл-20, що летів з Калінінграда до материкової частини Росії.
- два літаки СУ-27, що летіли з Калінінграда та до нього.
- один ТУ-134, що летів із материкової частини Росії до Калінінграда з увімкненим бортовим транспондером, підтримуючи радіозв'язок, без плану польоту.
31 березня винищувач НАТО перехопив один Іл-20, що летів із материкової частини Росії до Калінінграда.
2 квітня перехопили:
- один Іл-20 та один Іл-76. Іл-20 летів з Калінінграда до материкової частини Росії. Цього разу Іл-76 летів із материкової частини Росії до Калінінграда з увімкненим бортовим транспондером, підтримуючи радіозв'язок і згідно з попередньо складеним планом польоту.
- один АН-26, що летів з материкової частини Росії до Калінінграда з вимкненим бортовим транспондером, підтримуючи радіозв'язок з регіональним центром управління повітряним рухом без плану польоту.