За словами німців, це чотиридверне купе демонструє майбутній фірмовий стиль марки. Тобто виразну решітку радіатора з «крилами», які перетікають у світілодіодні фари, ми можемо побачити і на майбутньому "Гольфі", і на "Пасаті", і на інших моделях.

Що ж до Sport Coupe GTE - його позиціонують вище сучасного Volkswagen CC. Принаймні, він довший (4870 мм проти 4802 мм), ширший (1865 мм проти 1855 мм) і має більшу колісну базу (2841 мм проти 2711 мм). Крім того, концепту відрядили чималі колеса діаметром 21" і розміром 265/30.

Салон став демонстрацією досягнень компанії в галузі хай-тек. Роль панелі приладів тут відіграє кольоровий дисплей діагоналлю 12,3" з тривимірним ефектом. Мультимедійна система отримала менший екран - на 10,1". На нього, крім всього, виводиться карта інноваційної біометричної навігації. Система здатна підбирати різні маршрути на основі фізичного стану водія - дані забезпечує спеціальний браслет або годинник SmartWatch.

Задні пасажири отримали дисплеї діагоналлю 10,1" в спинках передніх крісел, а також 12,3"-екран на центральній консолі. З його допомогою можна змінювати налаштування "клімату", користуватися навігацією і мультимедією.

Автомобіль обладнали гібридною системою сумарною потужністю 380 конячок. Передні колеса обертає бензиновий V6 3.0 TSI (299 к.с., 500 Н·м) в тандемі з 6-ступінчатим "роботом" DSG. А на задній осі встановили електромотор з віддачею 116 к.с. і 270 Н·м.

Передбачено кілька режимів роботи системи. Зокрема, є виключно електричний (E-Mode), в якому чотиридверка може проїхати до 50 км без ДВЗ. Є і "спортивний" (GTE), в якому працюють обидва агрегати, дозволяючи розігнатися до "сотні" за 5 секунд і досягти максимальних 250 км/год. Також є режими Hybrid, Battery Hold і Battery Charge, в якому бензиновий двигун заряджає батарею. Максимальний запас ходу - 1200 км. Заявлений середні витрати пального - 2 л/100 км, а викиди вуглекислого газу - 46 г/км.

Цілком імовірно, що представлений концепт ляже в основу нового Volkswagen СС. Його вихід запланований на 2017 рік.