Перший електронний редукціон виграла міжнародна компанія "METRO Cash & Carry Україна", яка відома в Україні, як мережа великих магазинів самообслуговування.
Стартова ціна лоту становила 3,24 мільйони гривень, а переможець запропонував виконати замовлення за 2,15 мільйони гривень.
Згідно з даними лоту, продуктові набори постачатимуть для особового складу військових частин та військових навчальних закладів Збройних Сил України.
До 31 березня компанія-переможець повинна поставити 700 наборів в Одесу.
Довідка:
METRO Cash & Carry — це мережа магазинів професійної оптової торгівлі на засадах самообслуговування, що діє у Європі, Азії та Африці. Входить до складу METRO Group. Понад 90% продукції, представленої в оптових магазинах METRO, закуповується у національних постачальників та виробників.
В 20 містах України працює понад 30 торговельних центрів METRO.