Новинка отримала новий передній і задній бампер, які дозволили добитися великих кутів в’їзду і з’їзду, інші накладки на пороги кузова, захисні пластикові елементи на колісних арках і збільшений кліренс. На скільки саме змінився кліренс — не уточнюється.
Кросовер-універсал VW Passat пропонуватиметься з двома бензиновими двигунами потужністю 160 і 210 кінських сил, а також з двома дизелями, що розвивають 140 і 170 кінських сил. У базовій комплектації система повного приводу 4Motion і преселективна коробка передач з двома зчепленнями DSG будуть доступні тільки для найпотужніших модифікацій.
Для 140-сильного варіанту повноприводна трансмісія пропонується тільки як опція. Автомобіль з 160-сильним мотором залишиться виключно передньопривідним.
Продажі Passat Alltrack на європейському ринку почнуться на початку 2012 року.