Українська група компаній Star Brands, що об’єднує бренди Flint, Chipster’s, "Сан Санич" та Big Bob, наприкінці року запустила важливу соціальну ініціативу. Її мета – зібрати понад 20 мільйонів, а саме 20 00 375 гривень, для ЗСУ.
Читайте також ТОП-5 товарів, які українці купують під час війни: обираємо національні бренди
Наразі групі компаній надійшло більше ніж 3 мільйони гривень, на які закуплена перша партія рацій, що відправлені на фронт!
Як долучитися до ініціативи
Ініціатива триватиме до 31.03.2023, тому поспішайте взяти участь у благодійній справі. Це приємно та смачно:
- купуйте снеки Flint, Chipster’s, "Сан Санич" та Big Bob з позначкою "Героям на зв’язок";
- шукайте у пачці фішку з кодом і реєструйте його на сайті, в Telegram або Viber-боті;
- отримуйте 5 гривень й вирішуйте, куди направити кошти: на масштабний збір для закупівлі засобів зв’язку Захисникам й Захисницям або на власний мобільний рахунок, щоб підтримати добрим словом тих, хто далеко.
Група компаній Star Brands запустила важливу соціальну ініціативу: дивіться відео
Подивитися, як заповнюється банка збору, можна за посиланням. А почитати про благодійну діяльність українських брендів Flint, Chipster’s, "Сан Санич" та Big Bob – на їхніх сторінках у фейсбуці та інстаграмі.
Чим активніше купують снеки зазначених брендів, тим швидше заповнюється банка збору коштів і тим скоріше військові отримають рації,
– зазначають у Star Brands.
Маючи рації, наші герої зможуть ефективно комунікувати між собою та між загонами, оперативно відправляти розвіддані, повідомляти про переміщення ворога, коригувати вогонь, вчасно реагувати на зміну ситуації й швидко передислоковуватися чи влучно відкривати вогонь. Так, актуальна інформація і стабільний зв’язок часто вирішують хід подій.
"Хрумтіть сухариками, чипсами, арахісом, насінням, залучайте до цього друзів, рідних і колег по роботі та допомагайте нашим Героям. Ваша маленька допомога – важливий внесок у Перемогу", – підсумовують у Star Brands.