В першу чергу мова йде про заводи, які виготовляли кабелі для автомобілів. Таких заводів на території України є близько 40. Країна забезпечувала близько 20% європейських постачань кабелів. А без кабелів не можна почати роботу зі складання автомобіля.
Варте уваги У США запрацювала спецгрупа, що займеться пошуком та арештом активів російських олігархів
На відміну від багатьох інших автозапчастин, кабелі, як правило, мають індивідуальні параметри для кожної окремої моделі автомобіля
Поки деякі автовиробники зайняті пошуком альтернативи. Серед них перенесення виробничих потужностей. Однак з цим складнощі. Також є варіант створення нових заводів для цього. Але це передбачає чималі фінансові витрати. А також необхідність пошуку кваліфікованих робітників, що не так просто.
При цьому багато заводів на території України продовжують працювати. За даними Volkswagen, дев'ять із 11 українських постачальників компанії функціонують, хоча і не на повну силу.
Але проблема з постачанням продукції на територію європейських країн зберігається