Раніше Україна вже співпрацювала з іншими міжнародними фінансовими інституціями, зокрема Міжнародний банк реконструкції та розвитку та Європейський банк реконструкції та розвитку. Щоправда, таке співробітництво з ними відбувається на умовах кредитування.
Читайте також: Реакція на обурення людей: уряд виділив величезну суму на ремонт доріг Київ-Чоп і Київ-Одеса
Увага Євросоюзу зосередилася саме на Тернопільщині, адже в області достатньо розгалужена мережа доріг. До того ж, її територією проходять дві міжнародні автомобільні траси. А загальна протяжність автошляхів державного значення складає майже 1,5 тисячі кілометрів.
Варто зазначити, що регіон увійшов у топ-5 областей України, які лідирують за темпами та обсягами здійснення робіт на дорогах державного значення. За інформацією керівника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдана Юлика, за 2018 рік тут оновили 98 кілометрів дорожнього покриття.
План Північної об'їзної дороги Тернополя
Значною мірою такі досягнення стали можливими завдяки посиленому фінансуванню з Державного бюджету. За 2018 рік уряд виділив понад 1,6 мільярда гривень на ремонт доріг. Тоді як у 2017 році виділили лише 682,5 мільйона.
Відомо, що протяжність дороги становитиме 8,6 кілометра і матиме високі стандарти дорожнього покриття. Вона пролягатиме між населеними пунктами Шляхтинці та Смиківці. Дорога матиме чотири смуги руху, а також розподільчу смугу, ширина якої сягатиме 13 метрів. У випадку, якщо в майбутньому зросте інтенсивність руху по цьому напрямку, то дорогу можна буде розширити до шести смуг.
До слова, у селі Лисівці на Тернопільщині 13 лютого обвалився міст через річку Серет. Міст, що з'єднував Заліщицький та Борщівський райони, перебував в аварійному стані. В Укравтодорі заявили, що міст роками використовували при перевезенні будматеріалів з кар'єрів неподалік. У результаті вантажівки розбили дорогу і пошкодили цей міст. У 2018 році він був визнаний аварійним, але це нікого не зупинило.