Адже інвестор був російським. Новий морський шлях – це винятково українсько-турецький капітал.

Для Хакіма Раджабова Україна – друга Батьківщина. На Херсонщині він мешкає з 90-х. Бізнесмен із турецьким корінням пригадує: ще кілька років тому його земляків не пускали в портовий бізнес регіону.

Морські перевезення через Чорне море утримував російський монополіст. Та через окупацію Криму йому довелося з ринку піти. Майже два роки Адміністрація річкових портів Херсонщини мізкувала, як знову відновити поромне сполучення з Туреччиною.

Запросили іноземних з сусідньої країни. І нарешті – перший рейс "Зонгулдак-Скадовськ". У порту Скадовська за державні гроші поглибили дно, відновили причали. Переправа коштувала Україні три мільйони гривень. У сам бізнес вклалися підприємці. Перше судно везе з Туреччини фрукти.

Від запуску морської переправи Херсонщина отримає чимало переваг, впевнена влада.

"Цей проект надзвичайно важливий. По-перше, він покращує інвестиційний клімат, по-друге, він веде до активізації підприємницької роботи. По-третє, робочі місця", — говорить перший заступник голови Херсонської ОДА Валентина Січова.

З наступного року зі Скадовська до Туреччини попливуть і пасажирські лайнери.

Автор сюжету — Марина Савченко.