Як пише Birdinflight, цей проект – про зникаючі декорації, залишені нам радянською владою, – пласт культури з 1930-х і до кінця 1980-х років.
Я вдячний всім: від добрих вахтерок (хоча частіше, звичайно, злих) в різних НДІ до співробітників прес-служби сектора "Маріуполь" в зоні АТО, які дозволили знімати на військовому об'єкті,
— розповів фотограф.
Іноді він зустрічав і опір. Євгену погрожували викликати СБУ, міліцію або розбити камеру.
"Люди часто не вірять, що можна просто так приїхати в інше місто, щоб зняти залишки "совка" на стіні, — каже фотограф.
Хворим місцем, за словами Євгена, залишаються мозаїки на території так званих ДНР і ЛНР. Він хоче включити в альбом роботи з Донецька, Луганська і особливо Краснодона (Луганська область). Без них дослідження не буде повним. Також планує поїхати в Крим: важливі роботи знаходяться в дитячому таборі "Артек", в Ялті і на території десятка інших курортів.