Про це 24 Каналу розказав радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко, зауваживши, що на знімках від 6 квітня на одній з ділянок ще не було рейок. А 14 квітня – там уже були й рейки, і так звані "зуби дракона", а також – навіть фортифікації.
Дивіться також Простіша ціль, ніж Кримський міст: як можна завадити запуску нової залізниці окупантів
"Укладають рейки достатньо швидко. Вони рухаються за планом, як ми очікували. Якщо вони не зупиняться, то середина травня – поїзди поїдуть. Міст стоїть, далі – питання технічне. Не таке складне вже – протягнути цю залізницю, вкласти ті рейки", – сказав Андрющенко.
За його словами, українські військові поки що не мають шансу вразити місце, де живуть інженери, які будують залізничне сполучення. Ці люди розселені по селу Гранітне. Вони живуть у пустих домівках або посеред цивільних мешканців. Тобто окупанти зробили усе, аби по них не вдарили.
Тим, хто обіцяв, що мосту і залізниці не буде, ми разом зі спротивом зробили все, що ми могли зробити. Дуже хотілося, щоб цього все ж таки не сталося,
– наголосив радник міського голови Маріуполя.
Додадок до Кримському мосту
Росіяни тестують колії у тимчасово окупованому Маріуполі. Там було пошкодження, яке згодом відремонтували. Тож нині загарбники випробовують, яку вагу та швидкість може витримувати залізничне полотно. Це означає, що окупанти однозначно готуються приймати поїзди з території Росії.
Петро Андрющенко додав, що ця залізниця – це фактично повноцінний додаток до Кримського мосту. Так його можна буде розвантажити приблизно на 50%.
"Тобто забезпечувати тепер усі потреби фронту в Донецькій області можна буде напряму через залізницю, яка буде входити в Ростов-на-Дону. Це досить погана ситуація. Дійсно страшне", – наголосив радник міського голови Маріуполя.
Загарбники будують залізницю на окупованих територіях
- Очільник ГУР МО Кирило Буданов заявляв, що процес будівництва залізниці з Росії на тимчасово окуповані території України майже завершено. За його словами, гілка з Ростова до Криму можу бути серйозною проблемою.
- Водночас у британській розвідці зазначали, що залізничне сполучення, яке продовжують будувати росіяни через тимчасово окуповану територію України, можуть вражати високоточні ударні системи ЗСУ з великою дальністю.
- Уночі 29 березня по Кальчикському гранітному кар'єру поблизу Маріуполя вдарили дроном. Його спрямували сили маріупольського спротиву. БпЛА вивів з ладу агрегат, який виробляє щебінь. Загарбники його використовували для будівництва залізничного полотна.