По-друге, керівництво столичного авіаконцерну бачить в цьому невиправдані ризики. Хоча російська сторона пропонувала значні кошти, але натомість вимагала права на частину інтелектуальної власності та злиття активів з російським авіапромом. При чому, Україні належало би лише 10% акцій.
“Я думаю, що питання злиття не стоїть. Не стояло і ніколи не буде стояти. Справа йде, тому що ми спільно співпрацюємо по деяким програма. Я можу сказати, що сьогодні якщо казати про тематику над якою ми працюємо, і в тому числі по створенню нових літаків і їх модифікації, то ми працюєм набагато ефективніше чим навіть, я б сказав чим вся авіаційна промисловість Росії. Я не боюсь цього сказати”, - каже генеральний конструктор АНТК ім.О.К. Антонова Дмитро Ківа.
Після такого злиття, - кажуть експерти, Україна отримала б потужний ринок збуту своїх "анів", але втратила б можливість забезпечувати роботою свої власні літакобудівні заводи.
“В Російській федерації достатньо велика кількість своїх на сьогоднішній час не завантажених авіазаводів. Якщо ми говоримо про те, що ми об’єднаємо дві авіапромисловості, чого не хотілось би, що росіяни не скористаються інтелектуальною власністю і взагалі інтелектуальними можливостями конструкторського бюро Антонов, але залишать помирати наші серійні заводи київський та харківський. Цього безумовно допустити не можна”, - каже юрист Роман Марченко.
Сьогодні авіаконцерн "Антонов" самостійно інвестує у серійне виробництво своїх літаків. Така можливість з’явилась після того, як завод отримав замовлень на мільярд доларів. Цього року авіаконерн планує здати в експлуатацію 7 літаків. На наступний рік, завод отримав замовлення на 12 літаків. До 2015-го року авіаконцерн планує будувати два літаки на місяць.