Мовляв, дорожнє покриття не витримує ваги фур. Заборону про навантаження більше 11 тон на вісь водії ігнорують, а система вагового контролю не працює.
Інспектори ж замість того, щоб карати порушників, – беруть хабарі з перевізників. Власники вантажу взагалі не несуть жодної відповідальності.
Перше, постанову до Кабміну ми зробили. Запустили відповідальність як власника грузу, так і перевізника. Друге, змінити систему оплати праці трансінпекторів. Третє, я підписав вже наказ, за яким автомобілі більше 40 тон, які везуть подільний груз, в принципі не можуть бути на дорогах. Якщо груз подільний, його треба розбити на два автомобілі,
— заявив Пивоварський.
Покращити стан автошляхів може лише докорінна реформа галузі.
Нагадаємо, нещодавно повідомлялося, що на ремонт українських доріг треба від 500 мільярдів до 1 трильйона гривень та 10 років роботи.