Українські військові могли знищити винищувач та пошкодити ще один літак під час удару по аеродрому Саки. Там базується 43-й окремий морський штурмовий авіаційний полк російського війська.

Дивіться також Треба звикати, що війна наблизиться до нас, – президент Фінляндії про удар по Оленьї

Це підтверджують супутникові знімки

Сили оборони України знищили винищувач Су-30СМ під час цієї атаки. Про це свідчать супутникові знімки. Крім цього, ще один літак міг зазнати пошкоджень від уламків. Зокрема, на знімках можна помітити підтікання палива.

Загалом за даними дослідників, станом на 23 липня на аеродромі Саки базувалися 9 літаків Су-24, ще 5 Су-30СМ, три Су-30СМ2 з яких один не робочий і ще один Су-30.

Супутниковів знімки
Супутниковий знімок аеродрому Саки після удару

Після цього удару рашисти бідкалися, що розвідку міг здійснювати розвідувальний літак RC-135, і також визнали, що не встигнуть побудувати укриття.

Супутниковий знімок
Супутниковий знімок аеродрому із літаком

Росія продовжує втрачати літаки навіть без допомоги наших військових. Зокрема, відомо, що у Волгоградській області упав винищувач Су-34. Попередня причина падіння – технічна несправність.

Крім цього, росіяни згадали про радянські розробки. Там хочуть відновити роботу над проєктом літака вертикального злету Як-141.

Російські пропагандистські ресурси пишуть про те, що компанія "Яковлєв" начебто "готова повернутись до проєкту зі створення літака вертикального злету та посадки 5-го покоління".

Саме ця компанія в радянські часи займалось палубними літаками вертикального злету та посадки, які стояли на озброєнні або ж призначались для Росії. Вони згадали про Як-36 (котрий так і залишився на етапі демонстратора технологій), Як-38 (єдиний серійний тип радянських бойових літаків вертикального злету та посадки) і Як-141 (перспективний проєкт, який був закритий у 1992 році через нестачу ресурсів).

Особливість Як-141 полягала в тому, що це був надзвуковий літак вертикального злету й посадки. Робота над цим літаком стартувала ще у 1972 році, але перший політ першого дослідного екземпляра відбувся лише у 1987 році, а перша посадка на палубу авіаносного корабля відбулась лише у 1991 році.