Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      З'явилася інформація, через які саме програми заборонили "Дождь"

      14468 Читать новость на русском
      "Дождь" виявився взагалі не оптимістичним
      "Дождь" виявився взагалі не оптимістичним / Соцмережі

      З 29 грудня 2016-го до 1 січня 2017 року Національна рада ради з питань телебачення та радіомовлення провела моніторинг ефіру російського телеканалу "Дождь".

      Як йдеться на сайті регулятора, за його результатами було зафіксовано кілька порушень.

      Так, в ефірі російського каналу транслювалися сюжети з інформацією, яка "свідчить про невизнання державних кордонів та посягання на територіальну цілісність України".

      Тут мова йде про передачу "Здесь и сейчас", де демонструвалися карти, на яких територію Криму позначено як складову частину території Росії. Згодом цю інформацію оприлюднили і на сайті мовника.

      Крім того, 12 серпня 2016 року в ефірі "Дождя" кореспондент Володимир Роменський робив заяви про визнання державного кордону між Кримом і Україною і, як наслідок, невизнання територіальної цілісності української держави.

      Також канал перед Новим роком показував фільми "О чем еще говорят мужчины" та "Быстрее, чем кролики", в яких Нацрада виявила популяризацію правоохоронних органів держави-агресора (стаття 15-1 Закону України "Про кінематографію").

      Читайте також: Заборона "Дождя" в Україні. На каналі розповіли, чому вважають Крим російським

      Нагадаємо, раніше сайт "24" повідомляв, що Нацрада заборонила в Україні трансляцію російського інформаційного телеканалу "Дождь". У зв’язку з цим МЗС Росії пригрозило, що звернеться в ОБСЄ.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      Залиште відгук