Про це йдеться в прес-релізі холдингу.

"З 20 квітня поточного року зупинено рух вантажів на непідконтрольну Україні територію і в зворотному напрямку. Без пояснення причин і документального підтвердження диспетчери на станціях Донецької залізниці були відключені від єдиної системи диспетчеризації, яка регулювала рух поїздів. Це ставить під загрозу роботу підприємств групи "Метінвест" на непідконтрольній Україні території і може призвести до значного падіння виробництва на металургійних і гірничо-збагачувальних комбінатах", — сказано в повідомленні.

Як відзначили в групі, 22 квітня на станціях залізниці простоює понад 100 вантажних поїздів.

Найбільше складів накопичилося на станції "Ясинувата" — близько 65. За останню добу зі станції вирушило всього два потяги замість 14, як було раніше. Через непередбачувані дії "Укрзалізниці" обсяг перевезень в регіоні скоротився на 80-90%,
— говориться в документі.

В результаті зупинки руху вантажів на підприємствах "Метінвесту" утворився дефіцит сировини, страховий запас якого неможливо тримати через низьку пропускну спроможність залізничних гілок як в напрямку Маріуполя, так і на кордоні розмежування з непідконтрольною територією.

Зокрема, заблокована станція Каракуба, через яку Комсомольське рудоуправління поставляє на меткомбінати вапняк — основна сировина для виробництва агломерату. Без цієї сировини може зупинитися аглофабрика на ММК ім. Ілліча — виробництво чавуну на комбінаті впаде на 10 тисяч тонн на добу. У свою чергу, від агломерату ММК ім. Ілліча залежить робота "Азовсталі". В результаті кожного дня без сировини спричинять втрату 16 тисяч тонн металопродукції, а це — 6 млн. доларів валютної виручки для бюджету країни,
— відзначили в "Метінвесті».

Більш того, через відсутність запасів сировини Єнакіївський металургійний завод змушений переходити в режим консервації. Брак вапняку також призведе до зниження виробництва окатишів на гірничо-збагачувальних комбінатах "Метінвесту".

Як повідомлялося раніше, з 20 квітня "Укрзалізниця" перевела диспетчеризацію залізничного руху в зоні АТО з Донецька на підконтрольну Україні територію. Це призвело до майже повного припинення залізничного руху з непідконтрольними територіями.