Про це пише видання "Коммерсант" з посиланням на власні джерела, близькі до слідства.

За даними видання, з розшифровки "чорних скриньок" стало відомо, що коли швидкість літака, почала стрімко падати, в кабіні стався конфлікт.
Керуючий пілот, продовжуючи підйом, спробував набрати швидкість, збільшивши режим роботи двигунів до злітного. Його напарник вважав, що в першу чергу слід опустити ніс Boeing.

Він намагався зупинити партнера вигуками "Стій! Куди? Стояти! Стояти!" і пробував припинити набір висоти, відштовхуючи від себе свій штурвал.

Дивіться також: Ким були загиблі у Ростові українці

Екіпаж узгодив свої дії лише тоді, коли обидва пілоти відчули негативні перевантаження проте було вже запізно— некерований Boeing зі швидкістю 325 кілометри за годину під кутом близько 45 градусів мчав до землі. До зіткнення кілька секунд обидва пілоти лише кричали від жаху та відчаю.

Розпізнати по запису переговорів у кабіні, хто з льотчиків зробив фатальну помилку, а хто намагався її виправити, фахівці поки не можуть.

Нагадаємо, 19 березня в Ростові-на-Дону розбився пасажирський літак Boeing-737, на борту якого перебувало 62 людини. Не вижив ніхто. Серед загиблих було 8 українців.