Їх державний монополіст "Укрзалізниця" планує підняти майже на чверть. Експерти одностайні – це вдарить по економіці України, погіршить конкурентоспроможність компаній, підніме вартість енергоносіїв та розкручуватиме інфляцію. До того ж, попри зростання тарифів, якість послуг від "Укрзалізниці" лише погіршується.

"Те, що ви робите, призводить до наступного. І ось ряд продукції, яку ми раніше перевозили нашої залізницею, ми перевозимо вже автотранспортом. І перевезення нам обходити в 3 рази дешевше, ніж залізничним. Ну це ж нонсенс", – сказав директор Авдіївського коксохімічного заводу Муса Магомедов.

"Ми не віримо, що гроші реально дійдуть до інвестицій. Ми вважаємо, що ці гроші будуть використовуватися неефективно, це тільки розкрутить маховик інфляції. Ми вже зараз бачимо, що інфляція зростає", – зазначив голова об`єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

В "Укрзалізниці" ж пояснюють, що індексація тарифів потрібна.

"Для нас є критичним підвищенням індексації тарифу у 2017 році для того, щоб підприємство утримувалось на плаву і продовжувало свою роботу", – пояснив в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

Доцільність підняття тарифів підприємці та залізничники обговорювали під час засідання робочої групи Державної регуляторної служби.

"Підвищення точно не має бути в розмірі 22,5%. Оскільки власне клієнти "Укрзалізниці" – основні галузі економіки, які користуються, довели, що це повністю зруйнує їх собівартість", – пояснила голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна.

У підсумку представники Укрзалізниці та профільного міністерства погодилися не піднімати вартість перевезення вантажів із жовтня та переглянути рівень індексації тарифів.