Про це свідчать дані компанії Kantar TNS за листопад 2017 року.
При цьому місячне охоплення у "24" дещо знизилось. У порівнянні з жовтнем – з 20,22% до 20,05%, однак лідер жовтня – "Обозреватель" – втратив понад 6 відсотків – 21,58% до 15,20%, і скотився на 4-е місце. Охоплення ТСН.ua за місяць скоротилось з 21,54% до 18,85%, а охоплення "Сегодня" – з 20,21% до 19,30%.
А от загальна картина не змінилась: перше місце з показником 94,90% займає Google. На другому місці, як і місяць тому, YouTube – 84,01. Продовжують рости і показники охоплення Facebook – протягом місяця цей сайт відвідали 68,81% українців – майже на 2 відсотки більше, ніж у жовтні. В десятці залишились OLX, Wikipedia, сайт "ПриватБанку", rozetka.com.ua, prom.ua, ukr.net. Останнє місце у топ-10 сайтів продовжує утримувати "ВКонтакте" – її продовжує відвідувати кожен третій українець.
Читайте також: "Не шукай мене ВКонтакті": рейтинг найпопулярніших сайтів України
Чорна п’ятниця відчутно вплинула на охоплення комерційних майданчиків, так Rozetka.com.ua виросла в охопленні на 2%, а Aliexpress.com більш ніж на 4% і піднявся з 13 на 11 місце.