30% торгівлі припадає на торгові центри
На торгові центри припадає майже третина продажів товарів народного споживання, хоча в докризові часи цей показник становив близько 70%, повідомляє Українська торгова гільдія.
Якщо ж порівнювати обсяги продажів продовольчих і непродовольчих товарів, то частка продуктів харчування становить менше, ніж відсоток проданих у торгових центрах неспоживчих виробів.
“Основна пропозиція магазинів одягу і взуття однозначно перемогли в битві за потреби “теля”, і на сьогодні основну масу непродовольчих товарів купують в торгових центрах”, - запевняє директор Української торгової гільдії Віталій Бойко.
Також фахівці відзначають зміну у споживчій поведінці українців за останній місяць. Так, у липні значно зріс показник відвідуваності торгових центрів, а обсяги продажів наблизилися до передноворічного показника.