Укр Рус
9 липня, 11:00
3

46% українців споживає недостатньо води: "Моршинська" запускає кампанію "100% відновлення"

АКТУАЛЬНО

Підтримка водного балансу є надзвичайно важливою для здоров'я, оскільки вода становить до 70% тіла людини й бере участь у багатьох фізіологічних процесах.

Водночас згідно з результатами опитування, проведеного дослідницькою компанією Gradus Research за підтримки бренду "Моршинська", лише половина українців вважають воду основним напоєм у своєму раціоні, інформує 24 Канал.

Читайте також Як правильно пити воду: поради від зіркового нутриціолога

Так, майже кожен четвертий респондент узагалі не контролює споживання води та вважає це неважливим. Ще 20% опитуваних обирають головним напоєм свого повсякдення каву, а 14% – чай. Серед зазначених бар'єрів щоденного споживання води найпоширенішими виявилися: 

  • елементарна забудькуватість (31%),
  • відсутність відчуття спраги (23%),
  • висока зайнятість через робоче навантаження (14%).

Вода – лідер серед напоїв для відновлення та гарного самопочуття / Інфографіка Gradus Research 

За даними опитування, лише 33% респондентів регулярно стежать за кількістю води, яку споживають, ще 43% роблять це час від часу. 

Найчастіше потреба пити воду виникає у відповідь на спрагу (69%). Серед інших поширених ситуацій – фізична активність (41%) та ранок після пробудження, коли вода сприймається як засіб для "запуску" організму (37%).

Деякі українці взагалі не стежать за кількістю спожитої води / Інфографіка Gradus Research 

Вже багато років "Моршинська" формує в Україні культуру споживання води, пропагує здорові звички та постійно підтримує спортивні ініціативи, аби під час занять спортом українці також могли якісно відновлюватись.

Найчастіше українці п'ють воду, коли відчувають спрагу / Інфографіка Gradus Research 

Питання регулярної гідратації – це свідомий вибір піклуватися про себе щодня. Ми прагнемо надихнути людей до дії, запропонувати прості практики, які допоможуть зробити пиття води звичкою, що дає можливість відновлюватися з природною "Моршинською" на всі 100%, 
– зазначає Оксана Ткачук, маркетинг-директорка IDS Ukraine, виробника ТМ "Моршинська".

Для цього у 2025 році бренд запустив кампанію "Моршинська Спорт – 100% відновлення" та долучив трьох нових амбасадорів: півфіналістку Australian Open та багаторазову чемпіонку турнірів WTA Даяну Ястремську, двократного володаря кубка України з футболу Миколу Шапаренку та багаторазового чемпіона світу з парафехтування Артема Манька. Саме вони надихають рухатися вперед, досягати поставлених цілей та відновлюватися з правильною водою!

Амбасадори "Моршинська Спорт – 100% відновлення" надихають рухатися вперед / Фото "Моршинська"

Окрім цього, "Моршинська" започаткує ряд активацій для підвищення рівня обізнаності про важливість гідратації та відновлення водного балансу серед українців. Зокрема, до ініціативи залучать тренера з відновлення, ім'я якого оголосять найближчим часом.

Період проведення поля: 25 червня 2025 року. Методом самозаповнення анкети в мобільному додатку Gradus опитали 1000 респондентів віком 18 – 60 років, які проживають на території України у містах з чисельністю населення 50 тисяч осіб та більше. Опитування не проводили серед жителів тимчасово окупованих територій та територій, на яких ведуться активні бойові дії.