Accord Crosstour - кузовні ігри у виконанні Honda
Схоже, хондівці заразились масовим кузовним божевіллям. Як й інші виробники, вони гарячково почали конструювати дивні автомобілі незрозумілих форм.
Яскравий приклад - Accord Crosstour. З одного боку, це кросовер з підвищеним кліренсом та повним приводом, з іншого - видовжений хетчбек зі зручним об'ємним багажником та просторим салоном. Та й поведінка автомобіля більше нагадує хетч.
У дизайні новинки проглядаються добре відомі "акордівські" лінії, щоправда кросовер вийшов соліднішим - він ширший та довший від седана. Екстраординарним виглядом авто завдячує перш за все сміливій масивній радіаторній решітці і кормі незвичної форми. Хоча, щось схоже ми вже бачили... Згадаймо дивакувату "п'ятірку" BMW з індексом GT чи цікавий Audi A5 Sportback.
У салоні виникає відчуття дорожнечі автомобіля. Зокрема, завдяки високій якості матеріалів та футуристичній панелі приладів. Водійське сидіння - зручне, наче домашнє крісло, плюс має електронні налаштування і пам'ять. Та й взагалі всім у цьому авто буде комфортно - місця над головою, для ніг та в плечах вистачає і спереду, і ззаду.
Силовий агрегат для лише один - це 3.5-літрова V-подібна "шістка" зі системою Variable Cylinder Management. Заради економії пального вона дозволяє двигуну працювати на чотирьох і навіть на трьох циліндрах. Результат доволі непоганий - у середньому 271-сильний мотор споживає близько 10 літрів бензину. Економити пальне допомагає і доопрацьований п'ятишвидкісний "автомат".
Crosstour з повним приводом коштує $57800. Немало, але Honda сподівається продавати до 40000 таких автомобілів у рік, при чому головно молодим людям. Складно уявити юнака чи дівчину, які можуть відвалити таку суму за автомобіль. Та й вигляд цього авто далекий від молодіжного.
Так, важливу роль відіграє комфортний, якісний салон, але ці речі більше цінують люди поважного віку. А їм, зазвичай, не надто подобається екстраординарний дизайн. Така от дилема.