Зростання акцій та стратегія бренду
Акції Adidas стали фаворитом на німецькій біржі DAX, подорожчавши на 6,5%. Це більше, ніж за попередні три роки разом узяті, повідомляє 24 Канал з посиланням на Tagesschau.
Дивіться також Netflix планує підвищити тарифи, попри збільшення прибутків у 2024 році
Компанія зосередила свої зусилля на тренді ретро-дизайну, активно просуваючи взуття з трьома смужками в яскравих кольорах. Така стратегія допомогла Adidas не "перезапустити" свій бренд, а й суттєво підвищити продажі.
"Позитивно на результати компанії вплинули й слабші показники конкурента Nike", – вважають фахівці.
Вирішення конфлікту з репером Ye
У 2024 році Adidas також закрив гучну суперечку з репером Ye (Каньє Вест), яка тягнулася з 2022 року. Тоді компанія припинила продаж взуття Yeezy через антисемітські висловлювання музиканта.
Робота, зустрічі, поїздки на природу – відтепер не треба обирати між представницькою зовнішністю та потужністю, адже зі Škoda Kodiaq ви обираєте все це плюс найважливіше – комфорт та безпеку для кожного члена вашої родини. Цей флагманський кросовер поєднав найсучасніші системи допомоги водію, високу потужність та ретельно продуманий інтер'єр. Модель оснащена LED-фарами, системою Side Assist та повним приводом, аби без перешкод прокладати собі та близьким дорогу туди, де на вас чекають нові відкриття.
Попри це, минулого року Adidas отримав замовлення на 4 мільйонів пар непроданих кросівок Yeezy на суму понад 508 мільйонів євро, що суттєво підтримало фінансові показники компанії.
Зауважте. Зростання продажів і успішні маркетингові рішення дозволяють Adidas зміцнити позиції на ринку.