Актуальність привітання звичайною листівкою відходить на другий план

1 січня 2012, 17:14
Читать новость на русском

Нині простіше відправити "електронний" малюнок і поставити у "копію" усіх друзів, ніж обирати листівки для кожного.

"Життя стало набагато швидше. І тому люди звичайно не сильно думають про індивідуальні речі. Я зазвичай роблю ці речі дуже близьким людям, тому що як за кордоном так і в нас це знак гарного ставлення до людини", - каже музичний продюсер Едуард Клім.

Але останніми роками, деякі українці почали повертатись до традиційного листування. Особливо у новорічні свята.

"Як не замінить для мене електронна книжка звичайної книжки, класичної, паперової, особливо процес, коли ти її обираєш в магазині. Так і листівки по e-mail ніколи не замінить мені справжню, коли тобі приносить поштар листівку. Мені нещодавно подружка з Британії надіслала листівку, було дуже приємно", - розповіла ведуча "Хороших новин" на радіо "Люкс ФМ".

"Зараз звичайно я відправляю листівки електронні, звичайно Інтернет робить свою справу. Нині можна обрати будь-які музичні, відео-привітання. Але я вважаю, що слова мають велику силу, тому я цього року також буду відправляти листівки. Вчасно сказані слова, побажання може комусь допоможе в житті і можливо зробить щасливим", - вважає народна артистка України Ані Лорак.

Листоноші переконують, листування в Україні не зменшилось. Починаючи з 2000 року, поштові "привітання" потроху збільшуються. Найбільше листоноші мають роботи у новорічні та різдвяні свята. За четвертий квартал продаж листівок фактично дорівнює продажу за три попередні.

Перша листівка з’явилась наприкінці 19 століття, а музична у 1994 році, електронні набули небаченої популярності наприкінці ХХ століття. Втім і досі підписані вручну картки мають велику цінність, деякі навіть продаються з аукціонів за шалені гроші.