АМКУ рекомендує чиновникам Адміністрації залізничного транспорту уважніше ставитися до вимог законодавства і не вписувати в тендерні умови дискримінаційних вимог.
"5 серпня 2015 за результатами розгляду скарги було прийнято рішення, згідно якого ДП "Укрзалізничпостач" був зобов'язаний усунути дискримінаційні умови в документації (у тому числі умови, які стосуються сертифіката відповідності технічному регламенту). Варто відзначити, що представники ДП "Укрзалізничпостач" погодилися з усуненням виявлених порушень", — заявили в Антимонопольному комітеті.
Однак при проведенні наступних торгів, відзначають в АМКУ, чиновники "Укзалізниці" ... знову вписали в конкурсну документацію ті ж дискримінаційні вимоги. І, природно, знову зіткнулися з законною вимогою усунути порушення.
Нагадаємо, 24 липня Окружний адміністративний суд Києва заборонив ДП "Укрзалізничпостач" закуповувати паливо за чинним контрактом у "ОККО-Бізнес Контракт". Однак глава "Укрзалізниці" Олександр Завгородній публічно заявив про можливу зупинку руху лише 30 липня, після того, як йому стала відома інформація про кількість палива, яке на добу споживається залізницею.
"Стало відомо, що на потреби залізниць нашої країни щодоби необхідно 850-900 тонн палива. Зараз запас становить 14,5 тисяч тонн. Це означає, що вже через 15 діб виникне критична ситуація, коли треба буде терміново шукати дизельне паливо або зупиняти потяги", — заявив глава УЗ Олександр Завгородній.