Антимонопольна служба почала розслідування відносно Google через рекламу

21 вересня 2011, 13:28
Читать новость на русском

Джерело:

Лента.Ру

Антимонопольна служба США почала нове розслідування щодо Google. Приводом для нього стала скарга Microsoft, яка стверджує, що Google підняв ціну на рекламу для свого конкурента в 50 разів у порівнянні зі звичайними ставками.

Про це повідомляє агентство Bloomberg з посиланням на анонімні джерела. У Microsoft подачу скарги підтвердили, але говорити про неї детально відмовилися.

Антимонопольна служба почала цю справу в рамках більш широкого розслідування відносно Google, про яке стало відомо раніше.

У Google вже заявили, що поки нічого не знають про розслідування. Крім того, в пошуковику підкреслили, що зазвичай розцінки на контекстну рекламу можуть змінюватись в залежності від того, наскільки пошуковий запит користувача близький до тематики рекламних оголошень.