Apple знову знизила ціни на рекламу в системі iAd

12 липня 2011, 08:42
Читать новость на русском

Джерело:

OMGadget

Apple знизила вартість рекламних кампаній в системі мобільної реклами iAd — на момент старту системи вартість мінімальної акції оцінювалася компанією в 1 мільйон доларів, то зараз вона складе 300 тисяч.

Першу знижку рекламодавцям Apple зробила в лютому, знизивши ставку до 500 тисяч доларів. За рахунок зниження ціни Apple сподівається повернути декількох великих клієнтів, які пішли до компаній-конкурентів.

В Apple розповідають, що за рік існування iAd компанія провела близько ста рекламних кампаній в семи країнах. Лише минулого місяця у системи було 30 рекламодавців — Walt Disney Company, AT&T і деякі інші.

Головним конкурентом iAd на ринку мобільної реклами є Google AdMob.