Apple знову знизила ціни на рекламу в системі iAd
12 липня 2011,
08:42
Читать новость на русском
Джерело:
OMGadgetApple знизила вартість рекламних кампаній в системі мобільної реклами iAd — на момент старту системи вартість мінімальної акції оцінювалася компанією в 1 мільйон доларів, то зараз вона складе 300 тисяч.
Першу знижку рекламодавцям Apple зробила в лютому, знизивши ставку до 500 тисяч доларів. За рахунок зниження ціни Apple сподівається повернути декількох великих клієнтів, які пішли до компаній-конкурентів.
В Apple розповідають, що за рік існування iAd компанія провела близько ста рекламних кампаній в семи країнах. Лише минулого місяця у системи було 30 рекламодавців — Walt Disney Company, AT&T і деякі інші.
Головним конкурентом iAd на ринку мобільної реклами є Google AdMob.