Арабські жінки - лідери серед інтернет-бізнесвумен

17 липня 2013, 01:03
Читать новость на русском

Джерело:

Тhe Economist

Згідно з статистикою, жінки становлять 10% від загальної кількості інтернет-бізнесменів. Однак в арабських країнах цей показник суттєво більший - 35% від загальної кількості стартаперів.

Спеціалісти вважають, що є кілька причин такої популярності інтернет-бізнесу серед арабок.

По-перше, більшість чоловіків Близького Сходу не хочуть, щоб жінка відлучалася з дому. А інтернет дає змогу працювати, залишаючись з сім'єю.

По-друге, певні течії в мусульманстві забороняють жінкам фізичне спілкування з чоловіками-неродичами. Онлайн-спілкування усуває цю проблему.

По-третє, активні жінки в мусульманському світі сьогодні часто боряться і сперечаються з усталеними нормами свого суспільства. А постійна боротьба і пошук компромісу - саме ті риси, які потрібні в підприємництві. Тож спосіб життя жінок загартовує їх і для бізнес-поприща.

Найчастіше арабки займаються організацією весіль, мають сайти кулінарних рецептів і сайти з порадами для батьків.