Ательє Abarth "підсмажило" малюків Fiat 500C та Fiat Punto Evo
На будь-яке авто, навіть екстравагантне, завжди знайдеться покупець. А якщо мова йде про новий кабріолет на базі Fiat 500, то уявити майбутнього власника доволі просто. Точніше, власницю.
Ця симпатична мініатюрна модель з відкидним дахом може стати "мастхев" для прекрасної половини. Ключову роль тут відіграє не тільки екстер'єр, хоча він безумовно яскравий і викликає лише позитивні почуття. Модель вдалась у всьому. Над автомобільчиком попрацювало відоме італійське ательє Abarth, яке вміє доводити до пуття не лише дизайн. У результаті, цікавий малюк перетворився на стильний спорткар.
1.4-літровий турбодвигун T-Jet видає 140 к.с. та 206 Нм. Можливо він і не здатний розвивати неймовірну швидкість, але приємно порадує породистим звучанням та бадьорим настроєм. Розгін до "сотні" - приблизно 8 с, максималка - 204 км/год. Коробка передач - п'яти- або шестиступінчата "механіка" з підкермовими пелюстками. Ну і, зрозуміло, хетчбек буквально напакований різними приємними дрібничками, що є головною відмінністю між стоковою моделлю та спецвипуском Fiat 500C Abarth.
Fiat Punto Evo Abarth
Придворне фіатівське ательє порадувало ще однією новинкою. Невгамовне бажання "підсмажити" ще якогось малюка змусило “абартівців” звернути увагу і на модель Punto Evo.
Для початку - затемнені фари, нові бампери, 17-дюймові диски чудернацького дизайну і дифузор. Далі - цікавіше. Під капот засунули бензиновий 1.4-літровий агрегат MultiAir з турбокомпресором, який отримав у розпорядження табун зі 165 конячок. Цілком достатньо: Punto Evo Abarth випорхує до "сотні" за 7,9 с і розганяється до 214 км/год.
Ходова частина теж не обійшлась без доопрацювань. Нижчий кліренс, жорсткіші пружини плюс блокування диференціалу - відмінностей від стандартного Punto Evo більш ніж достатньо. А якщо у вашій крові надто багато бензину - замовляйте пакет SS. Такий Punto Evo отримає 180 сил, ще жорсткіше шасі та 18-дюймові диски.